Welkom!


Ik ben Paul, geboren in 1967. Sinds 2008 ben ik de trotse bezitter van deze originele Nederlandse Volkswagen Kever 1300 uit 1966 in de kleur Seesand. Gekocht op gevoel, zonder verstand van Kevers of autotechniek. Was dat verstandig? Nee. Was en is het leuk? Ja!!! Hier kun je meekijken wat er sindsdien allemaal gebeurd is. Groeten, speciaal aan alle Keverfans - en veel plezier op deze pagina's! Kijk ook eens op mijn site Kevervoorbeginners

22 mei 2008

Oude VW reclame filmpjes

Paul van Tiggelen heeft tientallen oude VW reclame filmpjes op YouTube geplaatst.

Je vindt ze onder de zoeknaam "vintage vw beetle commercial". Maar je kunt ze ook op een DVDtje - zo ongeveer tegen kostprijs! - bij hem bestellen op www.painteddesigns.nl. Een echte aanrader! Het grappigst vind ik hoe in de Amerikaanse reclames het woord Volkswagen uitgesproken wordt. Het klinkt ongeveer als "Foolkswaakn"!

Hieronder een grappige reclame uit het begin van de jaren "60, waarin de verstandige keuze voor een Volkswagen onderstreept wordt. Sterker nog: het is eigenlijk een rijdend spaarvarken!


1 opmerking:

Anoniem zei

Ik googlede op mijn eigen naam en vond jouw site. Leuk blogje dat je aan mijn keverreclamefilmpjes besteedt!

Mooie site ook! Mijn site (www.painteddesigns.nl) is erg eenvoudig. Ik ben ook geen webbouwer.

Groeten,

Paul
youtube-alias: beetlejuice150