Welkom!


Ik ben Paul, geboren in 1967. Sinds 2008 ben ik de trotse bezitter van deze originele Nederlandse Volkswagen Kever 1300 uit 1966 in de kleur Seesand. Gekocht op gevoel, zonder verstand van Kevers of autotechniek. Was dat verstandig? Nee. Was en is het leuk? Ja!!! Hier kun je meekijken wat er sindsdien allemaal gebeurd is. Groeten, speciaal aan alle Keverfans - en veel plezier op deze pagina's! Kijk ook eens op mijn site Kevervoorbeginners

26 oktober 2009

Lees de bladen!

Mijn Kevertje is nu wéreldberoemd, kijk maar!



Begin 2009 - ik weet niet meer wanneer - mailde Rob van Chastelet van de Keverclub mij. Hij wilde als redactielid van de Keverwereld een artikel maken naar aanleiding van mijn verhaal op deze blog Weer een Kever in de familie. Vanwege een verhuizing had ik geen tijd om zijn vragen via de mail te beantwoorden, maar later lukte het.



En zo belandde het verhaal in een nieuwe versie - met de toepasselijke titel: "De cirkel is rond" - in Keverwereld nummer 4 van 2009. Ik vond het erg leuk. Dus nog bedankt, Rob!

Hier een paar plaatjes:



Geen opmerkingen: