Welkom!


Ik ben Paul, geboren in 1967. Sinds 2008 ben ik de trotse bezitter van deze originele Nederlandse Volkswagen Kever 1300 uit 1966 in de kleur Seesand. Gekocht op gevoel, zonder verstand van Kevers of autotechniek. Was dat verstandig? Nee. Was en is het leuk? Ja!!! Hier kun je meekijken wat er sindsdien allemaal gebeurd is. Groeten, speciaal aan alle Keverfans - en veel plezier op deze pagina's! Kijk ook eens op mijn site Kevervoorbeginners

26 maart 2010

APK - Lente - Oldtimers - Kriebels

Nog een kleine maand en ik hoop weer lekker met de Kever te kunnen gaan toeren! Waarom dat niet eerder kan? Nou, het kan heus wel eerder, maar pas vanaf dat moment heb ik echt tijd voor de Grande Dame op wielen. Da's de enige reden. De auto is ook na 44 jaar glansrijk door de APK gekomen, liet de garage weten. Er zou wat tectyl afgebladderd zijn ergens (ben wel benieuwd waar dat dan was eigenlijk). Dat hebben ze opnieuw in de tectyl gezet.

Ook hebben de mensen van Volksrepairs - in goed overleg, zoals altijd - een paar belangrijke dingen vervangen, maar daarover houd ik hier de kaken stijf op elkaar. Er moet natuurlijk weer vers nieuws zijn voor over een maandje, nietwaar? Dat maak ik dan wel bekend op de jaarlijkse persconferentie over de vraag "waar-verdwijnt-mijn-vakantiegeld-dit-keer-weer-naar-toe".


Ondertussen zie ik "helaas" steeds meer oldtimers en zeker ook Kevers de weg op komen. Pekel en gladheid zijn voorbij, dus er rijdt weer allerlei leuks rond. En ik troost me met de gedachte dat de Kever geen spatje pekel of andere zooi over zich heen gekregen heeft in de stalling. Zo blijft 'ie mooi en kan ik er in de mooiste maanden van het jaar weer mee toeren! Zeker nu het af en toe al prachtig weer is, krijg je dan echt de kriebels. Maarre, ik houd het nog even vol!!

Geen opmerkingen: