Welkom!


Ik ben Paul, geboren in 1967. Sinds 2008 ben ik de trotse bezitter van deze originele Nederlandse Volkswagen Kever 1300 uit 1966 in de kleur Seesand. Gekocht op gevoel, zonder verstand van Kevers of autotechniek. Was dat verstandig? Nee. Was en is het leuk? Ja!!! Hier kun je meekijken wat er sindsdien allemaal gebeurd is. Groeten, speciaal aan alle Keverfans - en veel plezier op deze pagina's! Kijk ook eens op mijn site Kevervoorbeginners

7 april 2010

Zoek de Kever

In februari 2010 ging het SS Rotterdam open voor het publiek. De Rotterdam is het voormalig vlaggenschip van de Holland Amerika Lijn, en het grootste passagierschip ooit in Nederland gebouwd. Het schip is uit 1959 en prachtig gerestaureerd. Ga beslist even kijken, dan vergeet je al het gezeur over wat-moest-dat-wel-niet-kosten: Dit is industrieel erfgoed van de bovenste plank. De QE2 is naar Dubai, de Queen Mary ligt in de VS en al die andere fraaie liners zoals de France/Norway zijn allemaal... gesloopt. - wij hebben de Rotterdam!!!

Tja, en wat doet dit nieuws dan op deze blog? Welnu, ook ik ben "van de restauratie" - al hoop ik wèl binnen budget te kunnen blijven o;) - en van mooie oude spullen. Enne, op de site van de Rotterdam staan een paar fraaie foto's waar twee hobby's bijeenkomen: Zoek de Kever op de foto! [klik voor een vergroting]


Geen opmerkingen: