Welkom!


Ik ben Paul, geboren in 1967. Sinds 2008 ben ik de trotse bezitter van deze originele Nederlandse Volkswagen Kever 1300 uit 1966 in de kleur Seesand. Gekocht op gevoel, zonder verstand van Kevers of autotechniek. Was dat verstandig? Nee. Was en is het leuk? Ja!!! Hier kun je meekijken wat er sindsdien allemaal gebeurd is. Groeten, speciaal aan alle Keverfans - en veel plezier op deze pagina's! Kijk ook eens op mijn site Kevervoorbeginners

16 juni 2008

Budel 2008

Als kersverse Keverbezitter en al even kersvers lid van de Keverclub val ik met mijn neus in de boter dit jaar. De Keverclub bestaat 25 jaar, wat tijdens het internationale kampeerweekend (IKW) Budel - hét evenement van de Keverclub - natuurlijk extra gevierd werd. Dus pakte men uit met nog meer activiteiten en een sfeervol jubileumboek voor de leden.

Van een keverbezitter om de hoek kreeg ik nog de tip: Neem stevig schoeisel mee, want als het regent wordt het terrein nat. Heel nat. Dat was een goede tip. Ik ging op zondag even heen en weer en heb op die dag alle jaargetijden meegemaakt. En de laarzen kwamen na een gigantische onweersbui goed van pas!

Ik vond het een erg leuke dag, de sfeer op Budel is heel ontspannen en er is letterlijk van alles te zien. Van authentiek tot je-kunt-het-zo-gek-niet-bedenken, van alternatief tot gelikt of commercieel en van goedkoop tot belachelijk duur. Maar vooral zie je veel liefde voor "het autootje"! Van de onderdelen ben ik afgebleven (kostte me geen moeite, nog geen verstand van en niet echt iets nodig), maar ik heb voor de sfeer een VW-sleutelhangertje en een paar postertjes gekocht. Maar bovenal: groot compliment voor al die vrijwilligers die dit mogelijk maken!!

Hieronder een paar foto's en een link naar het web-album.


Mijn dagje Budel begon op zondag om 9 uur, toen ik uit Zoetermeer vertrok. De versgepoetste Kever reed heerlijk op de snelweg.


Meestal rijd ik op de snelweg 100 (scheelt ook wat in het geluid en de benzine nietwaar), maar het is leuk om soms een stukje op zijn hardst te rijden. Dat is 120 bij mijn Kever.


Eenmaal in Budel aangekomen was het meteen druk bij de ingang.


En daar staat mijn trots dan, tussen allerlei ander fraais.


Na afloop nog even tanken. Zo moet het er jaren geleden ook bij een tankstation uitgezien hebben: èrg veel VW's!

Meer Budel foto's vind je in mijn Web-album [klik op het plaatje]:

Budel 2008

Geen opmerkingen: