Welkom!


Ik ben Paul, geboren in 1967. Sinds 2008 ben ik de trotse bezitter van deze originele Nederlandse Volkswagen Kever 1300 uit 1966 in de kleur Seesand. Gekocht op gevoel, zonder verstand van Kevers of autotechniek. Was dat verstandig? Nee. Was en is het leuk? Ja!!! Hier kun je meekijken wat er sindsdien allemaal gebeurd is. Groeten, speciaal aan alle Keverfans - en veel plezier op deze pagina's! Kijk ook eens op mijn site Kevervoorbeginners

21 juni 2009

Budel 2009

Vandaag ben ik voor de 2e keer naar Budel geweest. Voor de niet-Keverkenners onder ons: Dat is het grootste landelijke evenement van de Keverclub Nederland, voor alle luchtgekoelde Volkswagens. Het was weer overweldigend groot(s) met heel veel gewone en vooral ook bijzondere auto's.

Anders dan vorig jaar, toen tijdens "blubber Budel" het terrein veranderde in een soort moerasgrond, was het dit jaar prachtig weer. Het voordeel van mooi weer is ook dat er zoveel zon op je Kever knalt dat 'ie bijna vanzelf gaat glimmen!

Van Budel 2009


Van Budel 2009


Van Budel 2009
Wat de aankopen betreft heb ik me ingehouden: Nog een leuk T-shirt en een anti-stresskevertje gescoord. Volgend jaar is er hopelijk weer wat meer geld in kas voor de Kever zelf...

In het webalbum (19 foto's) vind je onder andere een paar bijzondere auto's die je "op" Budel kon zien. Klik op het plaatje hieronder:

Budel 2009

1 opmerking:

Hooghiemstra zei

Wat leuk!!
Door de zoekopdracht klepperende cilinder op je blog terecht gekomen.
Ik zelf heb een iet wat ouder broertje van jou kever. Een 65-er Java grunn.
Heb je kever niet gezien op budel maar dat kan bijna ook niet met zoveel auto's
Leuk blogje ik kom nog eens langs om te lezen.