Welkom!


Ik ben Paul, geboren in 1967. Sinds 2008 ben ik de trotse bezitter van deze originele Nederlandse Volkswagen Kever 1300 uit 1966 in de kleur Seesand. Gekocht op gevoel, zonder verstand van Kevers of autotechniek. Was dat verstandig? Nee. Was en is het leuk? Ja!!! Hier kun je meekijken wat er sindsdien allemaal gebeurd is. Groeten, speciaal aan alle Keverfans - en veel plezier op deze pagina's! Kijk ook eens op mijn site Kevervoorbeginners

26 mei 2011

Oldtimerdag Zoetermeer

Voor de 11e keer werd onlangs de Oldtimerdag in Zoetermeer georganiseerd. Nota bene het thema Duitsland! Helaas kon ik me niet meer op tijd aanmelden - pas op het laatste moment wist ik dat ik zou kunnen - maar dat had ook zijn voordelen. Ik kon lekker als fotograafje rondlopen en de auto's bekijken. Het waren er ruim 100. Elke oldtimer is leuk, maar er zaten een aantal hele bijzondere bij.

De leukste - ik ben een beetje partijdig natuurlijk - vond ik de Brilkever uit 1951 "met verhaal" van de familie Gahrmann uit Zoetermeer. Deze Kever is van de directeur van de plaatstelijk Nutricia-fabriek geweest (die elke vier jaar een nieuwe auto kocht). Dhr. Garhmann nam hem over. De kever is nu in de 3e generatie in de familie.




Bekijk alle luchtgekoelde auto's van die dag in dit fotoalbum



Als je alle foto's wilt zien van alle auto's die aan de start verschenen, kijk dan hier

Geen opmerkingen: