Welkom!


Ik ben Paul, geboren in 1967. Sinds 2008 ben ik de trotse bezitter van deze originele Nederlandse Volkswagen Kever 1300 uit 1966 in de kleur Seesand. Gekocht op gevoel, zonder verstand van Kevers of autotechniek. Was dat verstandig? Nee. Was en is het leuk? Ja!!! Hier kun je meekijken wat er sindsdien allemaal gebeurd is. Groeten, speciaal aan alle Keverfans - en veel plezier op deze pagina's! Kijk ook eens op mijn site Kevervoorbeginners

8 juli 2012

Keverdag Noord-Holland in Schagen

Vandaag voor het eerst de Keverdag van de Keverclub in Schagen eens opgezocht. Met zorg heb ik de meest regenachtige dag van het jaar uitgekozen, geloof ik. Ik keek tussen de buien door even op nu.nl en las daar: "Putin beveelt onderzoek naar overstromingen". Ik dacht bij mezelf, tjonge, die man is goed geïnformeerd dat Schagen zo ongeveer blank staat? Bleek het alleen om Rusland te gaan. Nou ja...

Hoe dan ook: De organisatie had het goed voor elkaar. Er waren leuke kraampjes en genoeg te eten en te drinken. En ondanks het woud aan paraplu's hing er een leuke sfeer. De vintage show viel natuurlijk erg bescheiden uit bij dit weer, maar toch mooi twee Belgische ovaaltjes die er wèl stonden! Hulde! En er stonden twee prachtige bussen bij. Verder letterlijk van alles en nog wat, ook een paar kubels. Schagen zelf kende ik niet, maar de eerste indruk was: Mooi oud centrum, genoeg te zien! Zie hier een paar foto's van de dag:







Of bekijk hier het hele album (ca. 40 foto's) of als dia-show hieronder:








Geen opmerkingen: