Welkom!


Ik ben Paul, geboren in 1967. Sinds 2008 ben ik de trotse bezitter van deze originele Nederlandse Volkswagen Kever 1300 uit 1966 in de kleur Seesand. Gekocht op gevoel, zonder verstand van Kevers of autotechniek. Was dat verstandig? Nee. Was en is het leuk? Ja!!! Hier kun je meekijken wat er sindsdien allemaal gebeurd is. Groeten, speciaal aan alle Keverfans - en veel plezier op deze pagina's! Kijk ook eens op mijn site Kevervoorbeginners

15 juli 2012

Jaap Bergman Rally


Op zaterdag 14 juli hebben mijn broer en ik meegedaan aan de Jaap Bergman Rally in Goor. Een flink eind rijden vanuit Zoetermeer, maar zeker de moeite waard. Er waren ongeveer 25 deelnemers, grotendeels luchtgekoelde, maar ook een aantal leuke andere oldtimers. Een Simca 1000 bijvoorbeeld, maar ook een paar Mini's en een paar MG's.

De rally zelf was georganiseerd door Keverevents en leidde ons door de prachtige streek rondom Goor, Lochem en nog een hoop kleinere plaatsjes, waarvan ik de namen weer vergeten ben. O ja, Exel! (Die vonden we natuurlijk erg grappig, is er ook een Powerpoint in de buurt ha ha...). Met het weer hadden we echt mazzel, pas op het allerlaatst ging het regenen, terwijl de berichten niet best waren.

Bekijk hier een aantal plaatjes (helaas niet van onderweg, tijdens de rally heb je het veel te druk...):

 In de rij voor een van de teamchallenges tussendoor. Leuk om te doen: Volledig geblindeerd slalommen tussen pilonnen. Je teammaat moet je door roepen vertellen of je gas moet geven, moet draaien enz. Behóórlijk lastig, wel erg leuk te doen.



Mijn alternatieve vervoer was de leenkever van Volksrepairs. Erg leuk!

Bekijk hier de overige foto's (12 in totaal)

Geen opmerkingen: