Welkom!


Ik ben Paul, geboren in 1967. Sinds 2008 ben ik de trotse bezitter van deze originele Nederlandse Volkswagen Kever 1300 uit 1966 in de kleur Seesand. Gekocht op gevoel, zonder verstand van Kevers of autotechniek. Was dat verstandig? Nee. Was en is het leuk? Ja!!! Hier kun je meekijken wat er sindsdien allemaal gebeurd is. Groeten, speciaal aan alle Keverfans - en veel plezier op deze pagina's! Kijk ook eens op mijn site Kevervoorbeginners

13 april 2013

Open Magazijndag LVWCN

Al een paar jaar ben ik lid van de Luchtgekoelde Volkswagen Club Nederland, die jaarlijks allerlei activiteiten organiseert, onder andere spectaculaire ondernemingen als de IJsland tour en de Alpen Tour.

Maar door onderhoud aan de Kever en gebrek aan tijd kwam het er nooit van om ze eens op te zoeken. Dit jaar bestaat de club 40 jaar. De club beschikt over een eigen magazijn voor leden en dat wilde ik wel eens bekijken. Een uurtje rijden hiervandaan, in Terheijden.

Het magazijn is in een omgebouwde grote boerenschuur ondergebracht, een perfecte plek voor een enorme hoop roestige en minder roestige spullen. Keurig gesorteerd en gekoesterd door liefhebbers! Nu is mijn lijstje boodschappen als niet-sleutelaar erg kort, maar de kennismaking was er niet minder leuk om.


De kleur Seesand gaat ook prima met Grasgroen, zoals je ziet...


De club bestaat 40 jaar, dat mag gevierd worden...


Een meditatief moment...

Diverse soorten vervangend vervoer beschikbaar


Geen opmerkingen: