Welkom!


Ik ben Paul, geboren in 1967. Sinds 2008 ben ik de trotse bezitter van deze originele Nederlandse Volkswagen Kever 1300 uit 1966 in de kleur Seesand. Gekocht op gevoel, zonder verstand van Kevers of autotechniek. Was dat verstandig? Nee. Was en is het leuk? Ja!!! Hier kun je meekijken wat er sindsdien allemaal gebeurd is. Groeten, speciaal aan alle Keverfans - en veel plezier op deze pagina's! Kijk ook eens op mijn site Kevervoorbeginners

19 mei 2013

Oldtimerdag Zoetermeer

Dit jaar lukte het dan eindelijk: meedoen aan de oldtimerdag in Zoetermeer. Niet dat dit nu dé oldtimerdag der oldtimerdagen zou moeten zijn, maar toch is het leuk als je mee kunt doen met een evenement letterlijk om de hoek. Aan foto's nemen kwam ik niet echt veel toe, maar hier toch een paar plaatjes voor de sfeer.

Het thema van dit jaar was Amerika. Volgens mij heeft deze Kever dat wel aardig door...

Er waren voor mijn gevoel meer Kevers dan vorig jaar, een stuk of 10 vermoed ik.  

Nee bromsnor, de eigenaar is niet invalide, maar het was maar voor even! 

Kever plus aanwinst: Een NL 1966 bordje. Eigenlijk houd ik niet zo van de Kerstboomisering van oude auto's, maar ja... Ooit wil ik er wel in het buitenland mee gaan toeren en veel mensen willen het ook wel weten: "Hoe oud is ie?" 

Dit is even sjoemelen: Deze foto is van vorig jaar. Maar het is wel de spectaculairste Kever van Zoetermeer denk ik. Hij is van de directeur van de Nutricia fabriek in Zoetermeer geweest, overgenomen door een personeelslid en sindsdien altijd in de familie gebleven. Kijk, dat zou nou van die mooie verhalen...!


Hier kun je dat verhaal nog even nalezen!

Kweenie, ik vind dit toch weer de mooiste. Gek hè?



Geen opmerkingen: